Το απόλυτο των βαθμών αποκόμισε το μεσημέρι της Κυριακής στο Baku η Red Bull με τον Μαξ Φερστάπεν να περνάει πρώτος την γραμμή του τερματισμού και να τον ακολουθεί στην δεύτερη θέση ο Σέρχιο Πέρες έχοντας πραγματοποιήσει και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα κερδίζοντας τον έναν επιπλέον βαθμό.
Επιπλέον χαρούμενοι θα πρέπει να είναι οι άνθρωποι της Red Bull που είδαν τα δύο μονοθέσια της Ferrari να εγκαταλείπουν το ένα μετά το άλλο, ο Κάρλος Σάινθ στον 9ο γύρο μετά από βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων και ο Σαρλ Λεκλέρκ στον 20ο που είδε τον κινητήρα του να γεμίζει καπνούς, καταφέρνοντας έτσι να κυριαρχήσει στο πρωτάθλημα κατασκευαστών καθώς και στο οδηγών με την ομάδα της Red Bull να συγκεντρώνει 279 βαθμούς και να βρίσκεται στην 1η θέση με διάφορα 80 βαθμών από την 2η Ferrari και τον Μαξ Φερστάπεν να συγκεντρώνει 150 βαθμούς στην 1η θέση ενώ ο Σέρχιο Πέρες με 129 βαθμούς να ανεβαίνει στην 2η.
Στην αντίπερα όχθη, η Ferrari βρίσκεται να έχει επιπλέον πονοκεφάλους γιατί πέραν τις δύο εγκαταλείψεις των οδηγών τις είδε να οδηγούνται σε εγκαταλείψει δύο ακόμη αυτοκίνητα που φέρουν κινητήρα της ομάδας ( του Γκουανγιού Ζου της Alfa Romeo καθώς και του Κέβιν Μάγκνουσεν από την Hass) όπου στην περίπτωση του δεύτερου φάνηκαν να βγαίνουν καπνοί από τον κινητήρα όπως στην περίπτωση του Λεκλέρκ. Φαίνεται πως οι μηχανικοί της Ferrari θα έχουν δύσκολη δουλειά καθώς θα πρέπει να εντοπίσουν και να εξαλείψουν τα προβλήματα τους μέχρι την ερχόμενη εβδομάδα που έχουμε αγώνα.
Αναπάντεχα εντυπωσιακές ήταν οι δυο Mercedes που κατέλαβαν την 3η και την 4η θέση με τον Τζορτζ Ράσελ να ανεβαίνει στο πόντιουμ μετά από ένα ήρεμο αγώνα και τον Λιούις Χάμιλτον να βρίσκεται στην 4η θέση μετά από έναν σκληρό και επίπονο αγώνα με πολλές προσπεράσεις.
Εξαιρετικός ήταν ο Πιέρ Γκασλί ο οποίος κατέλαβε την 5η θέση ακολουθούμενος από τον Σεμπάστιαν Φέτελ και το Αλόνσο στην 6η και 7η θέση αντίστοιχα με την δεκάδα της βαθμολογούμενης ζώνης να κλείνει με τις δύο McLaren των Ντάνιελ Ρικιάρντο και Λάντο Νόρις στην 8η και την 9η και τον Εστεμπάν Οκόν της Alpine στην 10 θέση.
Αξίζει να σημειωθεί πως εξαιρετική ήταν και η εμφάνιση του Ιάπωνα της Alphatauri, Γιούκι Τσουνόντα που θα μπορούσε με άνεση να βρεθεί μέσα στην πρώτη εξάδα όμως μετά το πρόβλημα που αντιμετώπισε στην αεροτομή του και στο DRS αναγκάστηκε να κάνει pit stop για επιδιόρθωση και να βρεθεί τελικά στην 13η θέση.
Τέλος, εντυπωσιακή – προβληματική φαντάζει η συνέχεια του πρωταθλήματος βλέποντας σχεδόν όλες τις ομάδες να μην είναι σε θέση να λύσουν όλα τους τα προβλήματα καθώς ακόμη και η κυρίαρχη Red Bull έδειξε φοβική στους τελευταίους γύρους καθώς έδωσε εντολή στον Μαξ να μην χρησιμοποιήσει το DRS του, μέρος στο οποίο αντιμετώπισε πρόβλημα σε προηγούμενους αγώνες.
Η συνέχεια του συναρπαστικού αυτού πρωταθλήματος έρχεται το τριήμερο 17/6 με 19/6 στο GRAND PRIX του Καναδά.